Fantastic Beasts and Where to Find Them Uitgelichte Foto

Review: Fantastic Beasts And Where To Find Them

Harry Potter is natuurlijk een groot jeugdsentiment voor mij. Toen ik 7 jaar was kwam de eerste Harry Potter film uit en heb ze ook allemaal met veel plezier gekeken samen met mijn ouders en broer. Dus toen de eerste trailer uit kwam van Fantastic Beast And Where To Find Them, was er geen twijfel mogelijk dat ik deze film niet wilde missen. Op de dag dat deze film in de bioscoop kwam, ben ik meteen, samen met mijn moeder, gegaan.

Fantastic Beasts and Where to Find Them Poster

Het verhaal speelt zich voor Harry Potter en Voldemort af, dus verwacht niet dat ze het over Harry Potter zullen hebben in deze film. Maar je kunt de films wel vergelijken met die van vroeger, omdat je wel in dezelfde wereld zit. Deze wereld zit dus vol met apparte wezens, tovenarij en magische voorwerpen. Hou je van de Harry Potter films? Dan ga je deze film hoe dan ook geweldig vinden! Het verhaal volgt een jongen genaamd Newt die naar New York komt met een koffer vol ontdekte wezens. Maar zordra hij in New York aankomt ontsnapt een van zijn wezens en loopt de situatie al snel uit de hand. De scheiding tussen tovenaars en niet-tovenaars dreigt te worden verstoord.

Fantastic Beasts and Where to Find Them Cast

De Fantastic Beasts And Where To Find Them cast

Eddie Redmayne schittert echt in deze film als Newt. Ik vind hem als acteur sowieso heel leuk en in deze rol komt hij heel goed naar voren. Hij speelt het op zo’n manier dat je je helemaal kan inleven in hoe hij is en wat hij doet.Dit zorgt ervoor dat het heel leuk is om naar te kijken. Buiten Eddie Redmayne is de rest van de cast ook geweldig. Colin Farrel, Dan Fogler, Ezra Miller, Alison Dudol, Katherine Waterston en Samantha Morton. Dan Fogler, die de rol van Kowalski speelt, zorgt echt voor een leuke komische uitlaat tijdens de film. De hele film is in Harry Potter sfeer, dus zoals bij deze films bekend is, komt er ook altijd iets van humor doorheen. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat de hele cast het geweldig doet in deze film!

Collin Farrel in Fantastic Beasts and Where to Find Them

Collin Farrel in Fantastic Beasts And Where To Find Them

Als eerste deel vond ik deze film echt geweldig. En wetend dat er in totaal 5 delen gaan komen, ben ik super excited! Nu ook nog aangekondigd is dat in het nieuwe deel Johnny Depp zich de rol van Gellert Grindelwald, ofwel the bad guy, heeft. Hij heeft ook een kleine cameo in de eerste film, waardoor ik meteen heel enthousiast werd voor het volgende deel. Ik zal zeker het tweede deel niet overslaan. Ik krijg echt weer het gevoel van vroeger! Deze film is echt een aanrader voor het hele gezin!

Heb jij alle Harry Potter films gezien?