Jessica Jones

Serie Review: Jessica Jones

Bij deze serie “Jessica Jones” werd je , zoals met de meeste netflix series, dood gegooid met de trailers en voorstukjes. Een tijdje geleden heb ik een paar dagen thuis gezeten omdat ik ziek was en dan ga ik op zoektocht om iets leuks te kijken. Toen kwam ik deze serie tegen en dacht: laat ik eens een aflevering kijken. Nou, dat heb ik geweten!

Jessica Jones

Jessica Jones is één van de vele Marvel verhalen die verfilmt is geworden. Jessica Jones, gespeeld door Krysten Ritter, is een privé detective met een verleden wat haar achtervolgt. Maar bij Jessica is het niet allemaal wat het lijkt. Ze probeert een rustig en onbekend leven te lijden, maar er is iemand terug gekomen uit haar verleden om haar op te zoeken: Killgrave, gespeeld door David Tennant. Om spoilers te voorkomen, zal ik niet meer gaan vertellen over het verhaal.

Het leuke aan deze serie is dat je langzaam krijgt te weten wat er echt aan de hand is. Je krijgt niet bij aflevering 1 meteen het hele verhaal te weten. Ze geven je langzaam antwoorden op je vragen. Dat zorgt ervoor dat je de serie zo blijft volgen, want je wilt toch alles te weten komen. De serie zit goed in elkaar en  het heeft van alles wat. Als je houdt van de Marvel films, zoals Iron Man en The Avengers, dan zal deze serie je goed bevallen. Omdat deze serie ook op de stripboeken van Marvel is gebaseerd.

Krysten Ritter als Jessica Jones

Krysten Ritter als Jessica Jones

Ik heb de serie binnen drie dagen afgekeken, dus je kan wel zien waar dit naar toe gaat. Ik vond het echt een hele leuke serie. Hij is spannend maar er zit toch nog humor in. Het was echt mijn soort genre. De hoofdrol speler Jessica vond ik ook erg leuk. Krysten Ritter doet het ook echt fantastisch als Jessica. Maar waar ik nog groter fan van ben in de hele serie, is David Tennant! Ondanks dat je hem eigenlijk niet leuk moet vinden, doe ik het toch. Hoe intens deze acteur is, tijdens het spelen van deze rol, vind ik zo goed.

Krysten Ritter en David Tennant in Jessica Jones

Ik was echt verslaafd aan deze serie. En denk dat ik hem zeker nog eens ga kijken. Nu alleen nog hopen dat er een seizoen 2 komt. Ik kan iedereen deze serie echt aanraden!

Heb jij al Jessica Jones gezien? En wat vond jij ervan?